آن زمزمه های عاشقانه ام...

آن زمزمه های عاشقانه ام...

دست نوشته های نویسنده

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 53
بازدید کل : 17964
تعداد مطالب : 10
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1




چتری برای دو نفر...

آپلودسنتر آپ98


قایقی شکسته ام

دلت دریای من

مرا مرز میدهد...

پریشانم, طوفانی

دردی در نهان دارم

باید بروم...

دریا را موج می دهم

آتش را باد

من همه خاکسترم

خاکستر سوخته خود

طوفانی ات نبینم

نه موج , نه آتش, نه باد

باید بروم...

می خواهم که آرام ببینمت

بر من بخواب

تن من بستر شانه های تو

می خواهم زمینت باشم

گهوار ه ای آرام برای تو

با هر که خواهی باش...

می خواهم چتری باشم

چتری برای تو...

سایه بان سرت

با هر که خواهی باش...



نظرات شما عزیزان:

محمد رضا لطفعلی آینه
ساعت12:56---25 فروردين 1391
با سلام بانو ابریشمی
ارادت داریم یه اتوبوس دو طبقه
راستی ظاهرا خیلی وقت است به وبلاگ خودتان سر نزده اید چون شعر ها متعلق به دی ماه پارسال هستند
خوشحالم که در کنار شما دوستان هستم
بی اندازه شاد باشید
یا علی مدد


Sanya
ساعت20:06---8 بهمن 1390
سلام وب خوبی داری بهم سر بزن اکه باتبادل لینک موافقی هم دیگه لینک کنیم موفق باشی.

Nothing
ساعت13:27---27 دی 1390
نیامدم که بیایید
درباره نویسندتون خیلی جالب بود، اما چون نمی شد اونجا پیام گذاشت، روی این مطلب پیام گذاشتم
وبلاگ قشنگی دارید
موفق باشید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: اختاپوس تاريخ: سه شنبه 27 دی 1390برچسب:عاشقانه,, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

تو دیگر شانه هایت را از بی سروسامانی هایم نگیر ای همیشه دیوار من...

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to sarzaminshogh.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com